Медыякомпас

Чэкліст: як знайсці фэйкавую навіну ў СМІ?

Сёння ў школах не выкладаецца інфармацыйная граматнасць. Як распазнаць фэйкавую навіну ў СМІ? Спецыяльна для Nastaunik.info – пераклад артыкула ScienceNewsForStudents.org.

Янка Купала. Паэма «Курган». Другі ўрок па вывучэнні паэмы

Галіна Сухава, суаўтар новага падручніка па беларускай літаратуры для 7 класа распрацавала план урока беларускай літаратуры па вывучэнні вобразаў гусляра і князя ў творы «Курган» Янкі Купалы.

Вольга Жыткая: Генетычны код — педагогіка

На ўроках Вольгі Жыткай вучні глядзяць рэкламныя ролікі з Крышціяну Раналду і пры гэтым вучаць біялогію. А сама яна паспявае вучыць калег актыўнай ацэнцы і медыяграматнасці, вядзе факультатывы для будучых настаўнікаў і ...атрымлівае задавальненне ад класнага кіраўніцтва.

Што трэба ведаць пра серыялы?

Інфармацыйная і медыйная граматнасць - адна з найважнейшых кампетэнцый, якую павінна даваць школа. Але ці ўсе настаўнікі самі ведаюць яе асновы? Давайце паспрабуем разабрацца з серыяламі. Для каго і з якой мэтай іх ствараюць? Чаму імі запоўнены ўвесь эфір? Ці маюць серыялы адукацыйны патэнцыял? Якую небяспеку яны нясуць?

Фізіка праз кіналяпы і лайфхакі

Сяргей Фадзн - сучасны настаўнік з неардынарнымі падыходамі, як гаворыць моладзь, са сваімі фішкамі. На ўроках паказвае вучням кіно. Не, ён не ператварае іх у кінапрагляд. Вучні разбіраюць кіналяпы. Зразумела, з пункту погляду фізікі.

Біялогія, 9 клас.Тэма: Гігіена скуры. Прынцыпы загартоўвання

Урок даслала Вольга Жыткая. Ідэя урока: прапаеуецца, з аднаго боку, асвятліць пытанні гігіены, з другога, - дэкадаваць рэкламны ролік шампуня. Дзеці адначасова засвойваюць праграмныя веды і развіваюць навыкі медыяпісьменнасці.

Стратэгіі актыўнай ацэнкі. Відэалекцыя Галіны Сухавай

Прапануем відэазапіс майстар-класа Галіны Сухавай "Стратэгіі актыўнай ацэнкі", які яна правяла ў АПА для метадыстаў аддзелаў адукацыі ў Мінску 16 жніўня 2017 г.

Фізіка, 9 кл. Закон захавання энергіі. Рашэнне задач

Сяргей Фадзін: Рашэнне задач выклікае найбольшую цяжкасць у вучняў. Я задаўся пытаннем, як зрабіць гэты працэс больш займальным. Сучасныя падлеткі любяць глядзець кіно, а сцэнарысты і рэжысёры часта не сябруюць з фізікай. І я выкарыстаў фізічны кіналяп у якасці ўмовы задачы.

Старонкі